• Актуальнае
  • Медыяправа
  • Карыснае
  • Накірункі працы і кампаніі
  • Агляды і маніторынгі
  • Рэкамендацыі па бяспецы калег

    Вярхоўны суд даслаў пісьмовае рашэнне па іску супраць “Белсата” (+ копія дакумента)

    Вярхоўны суд Беларусі накіраваў пісьмовае рашэнне па іску Андрэя Белякова супраць “Польскага тэлебачання” адносна гандлёвага знаку “Белсат”.

    4 верасня бягучага года Судовая калегія па інтэлектуальнай уласнасці Вярхоўнага суда Беларусі пад старшынствам Галіны Глухоўскай прыняла рашэнне задаволіць іск Андрэя Белякова і прызнала незаконным выкарыстанне “Польскім тэлебачаннем” назвы “Белсат” (БЕЛСАТtv BELSAT) на тэрыторыі Беларусі.

    Вярхоўны суд абавязаў акцыянернае таварыства “Telewizja Polska S.A” спыніць выкарыстанне дадзенага гандлёвага знаку пры трансляцыі перадач на тэрыторыю Беларусі і на сайце тэлеканалу www.belsat.eu.

    Самі ж прадстаўнікі канала неаднаразова заяўлялі ў судзе, што “Telewizja Polska S.A” не вядзе ніякай гаспадарчай дзейнасці на тэрыторыі Беларусі і такім чынам не можа парушаць аўтарскія правы Андрэя Белякова. Да таго ж гандлёвы знак “Белсат” быў яшчэ раней зарэгістраваны ў Польшчы з выкананнем усіх еўрапейскіх юрыдычных норм.

    Першапачаткова зыск супраць “Telewizja Polska S.A” быў пададзены Беляковым яшчэ ў маі 2013 года. У студзені 2014-га Вярхоўны суд адхіліў іск прадпрымальніка ў сувязі з тым, што заяўнік не прадставіў доказаў парушэння яго выключных правоў. Аднак праз пяць месяцаў справа раптоўна была накіраваная на новы разгляд, які і скончыўся чаканай перамогай заяўніка. Кіраўніцтва тэлеканала назвала рашэнне Вярхоўнага суда Беларусі палітычна матываваным.

     

    Самыя важныя навіны і матэрыялы ў нашым Тэлеграм-канале — падпісвайцеся!
    @bajmedia

    Больш матэрыялаў

    Навіны

    Министерство информации ограничило доступ к 22 интернет-ресурсам

    10.01.2018
    Навіны

    Міжнародная федэрацыя журналістаў заклікае СМІ адказна паведамляць пра каранавірус

    03.03.2020
    Акцэнты

    Дела шестерых задержанных журналистов отправили на доработку. Журналистов оставили в изоляторе

    В суде Октябрьского района Минска сегодня судили задержанных 1 сентября журналистов: Надежду Калинину (TUT.BY), Алексея Судникова (TUT.BY), Андрея Шавлюгу (БелаПАН), Марию Элешевич, Сергея Щеголева (Святослав Зоркий), Никиту Дуболеко (Никита Недоверков) — все трое работают журналистами “Комсомольской правды” в Белоруссии”. В милиции на журналистов составили протоколы  за “нарушение порядка организации или проведения массовых мероприятий” (ст. 23.34 КоАП), в них утверждалось, что журналисты координировали протест (!). По итогу рассмотрений суд отправил дела на доработку в РУВД для устранения недостатков. А журналистов, которых после задержания почти сутки удерживали в здании РУВД, вечером после судов перевели в изолятор временного содержания на ул. Окрестина.
    02.09.2020
    Навіны

    “Азія без цэнзуры” ад журналісткі Катажыны Ляўдацкай

    11.04.2017
    Кожны тыдзень атрымлівай на пошту: якасныя магчымасці (гранты, вакансіі, конкурсы, стыпендыі), анонсы івэнтаў (лекцыі, дыскусіі, прэзентацыі, прэс-канферэнцыі) і карысны кантэнт
    Падпісваючыся на рассылку, вы згаджаецеся з Палітыкай канфідэнцыйнасці